نمایندگی آیفون تصویری تک نما
نوشته شده توسط : آیفون تصویری تکنما

نمایندگی آیفون تصویری تک نما یکی از امتیازهای فروشگاه تکنما می باشد که موجب تمایز و تفاوت فروشگاه تک نما با شرکت های فروش آیفون تصویری می شود . آیفون تصویری تک نما اولین آیفون تصویری دیجیتال ایرانی و برند شناخته شده ای در بین آیفون های تصویری ایرانی می باشد ..

فروشگاه تکنما نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش دربازکن های تصویری دیجیتال تکنما می باشد .

خریداران پس از خرید آیفون تصویری تکنما برای استفاده از خدمات پس از فروش آیفون تصویری خود و نصب و راه اندازی سیستم آیفون تصویری خود نیاز به ارتباط با نمایندگی و استفاده از تعمیرات آیفون تصویری با گارانتی دارند که برای استفاده از گارانتی نیاز به کارت گارانتی محصول و یا فاکتور فروش رسمی و معتبر نمایندگی می باشد که در صورت خریداری نمودن دستگاه آیفون تصویری از مراکز غیر معتبر و فاقد اعتبار دستگاه فاقد گارانتی خواهد شد .

فروشگاه آیفون تصویری تک نما نمایندگی فروش آیفون تکنما به همکاران در غرب تهران و مشتریان در سرتاسر تهران با روشن سازی ویژگی های آیفون تصویری دیجیتال و آشنا نمودن مشتریان با کاربرد درست این دستگاه توانسته یکی از بهترین عرضه کنندگان آیفون تصویری در سال های گذشته و هم اکنون نیز باشد . تکنما یکی از بهترین آیفون های تصویری پیشرفته و یکی از پرطرفدار ترین آیفون های تصویری ایرانی است که در سالهای اخیر فروش بسیار بالایی داشته است و پیشرفت این سیستم دربازکن تصویری در حدی می باشد که فراتر از مرزهای ایران پا گذاشته و به کشور ترکیه صادر می شود . خدمات پس از فروش سریع و گسترده و گارانتی تعویض یکی از ویژگی های برجسته و مشخص آیفون تصویری تکنما می باشد . با انتخاب آیفون تصویری تک نما به مدت طولانی احتیاجی به سرویس آیفون تصویری و استفاده از خدمات پس از فروش و گارانتی نخواهید داشت زیرا که کیفیت و دوام محصولات تک نما بسیار بالا است .





:: بازدید از این مطلب : 1039
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: